Dark Souls 3

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PSN-Name: maxmontezuma
Spielt gerade: Hogwarts Legacy
Immerhin sind sie schon beim "fünften" Teil angekommen, da wurde es bei AC schon langsam kritisch. Aber ich bin ja immer noch riesiger AC Fan, bei Dingen die mir richtig gut gefallen, stört mich das gar nicht wenn ich jedes Jahr was neues davon bekomme. Sofern die Qualität stimmt, freue ich mich sogar eher darüber :ugly: Und bei AC wird halt wirklich (in meinen Augen) verstärkt auf Kleinigkeiten herumgeritten, weil es halt Leute gibt die jährliche Releases verabscheuen. Aber ich finde ja, besonders jährliche FIFA Käufer müssten am leisesten sein :ugly:
 
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PSN-Name: AngelVsMadman
Da eine Bewertung abzugeben, da fehlt mir einfach die Erfahrung da ich erst mit BB eingestiegen bin.
Kann halt nur sagen was ich von einigen erfahrenen (mind. ab Dark Souls 1) so mitbekommen habe und da zeigte sich bei der DS3 Beta/Alpha dass sie schon ein paar Elemente zu sehr kannten.

Aber damit es auf AC runter rutscht müssten sie doch erstmal das ganze Kampfsystem durch QTE tauschen und sowas wie Bosskämpfe einführen :ugly:
 
Spielt gerade: OW, FIFA 17, F1 2016, Madden NFL 17
Ich hab mal ne Frage zu der Beta: Man wählt ja zu Beginn einen Charakter da aus, hat man da als Ritter schon höhere Rüstungswerte oder so als der Rest? Weil ne richtige Klasse wählt man dort ja iwie nicht nochmal aus, wie ich es aus Bloodborne kenne^^
 
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Spielt gerade: verrückt
Ist in den betas normal.
Man wählt nicht wirklich eine Klasse.
Man wählt nur einen Char der schon in die Richtung gelevelt wurde,sodass es ungefähr zur Klassen Beschreibung passt.
Also ja,der hat wohl dann etwas bessere Rüstungswerte
 
Zuletzt editiert:

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
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PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
Digital Foundry: Hands-on with Dark Souls 3
Based on this demo across the High Wall of Lothric, Dark Souls 3's engine matches Bloodborne on many points. Lighting is a similar plus point based on this demo, and it runs at a full 1920x1080 native resolution on PS4 as well. As for anti-aliasing, we're in familiar post-process AA territory again; pixel crawl is similar to From Software's last game, and on most sharp geometric edges it's ineffective. Fine details like plants produce visual noise in this stress-test, especially as we pan the camera, but at the very least its base 1080p image looks crisp.
As for performance, obviously it's early days right now, but the direction From Software is taking is clear: PS4's frame-rate holds mostly strong at 30fps, though there are streaming stutters between major areas. Dark Souls 3 abandons the 60fps target of the Dark Souls 2 remaster, and now we're running at a half-rate of refresh. It's a capped 30fps game with v-sync, bringing us back to the standard of earlier Dark Souls titles on console. Based on this early build, we're also looking at the very same frame-pacing issues as Bloodborne. We get an average 30fps in most scenarios, but with an issue in frame ordering that produces similar stutter to From Software's last work.
Dark Souls 3 has plenty of development time ahead of it but even this early on, there's huge promise in the sheer scale of Lothric area shown here - an area we hope holds to the series' 'if you can can see it, you can explore it' mantra. In terms of world and enemy designs, there's a sense it's pushing in its own unique direction, and From Software's experience with Bloodborne is applied to a bigger current-gen project overall. As for the core engine-work, it's familiar territory with a sharp 1080p presentation we had hoped for. Barring the changes to its post-process effects, Dark Souls 3's lighting is a standout feature as well, put to great use by the studio's on-point art design.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1128078
 
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