Devil May Cry V

Greek God

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#62
[ame]www.youtube.com/watch?v=8MruA6AfRpU[/ame]

DMC4 Remastered gerne.
DmC DmC Remastered no thanks
Also ich dürfte wohl Pre Release der größte DmC "Anti ..Fan" gewesen sein:ugly:
Aber die änderungen hier sind in meinen Augen ne wucht!
Here are just some of the awesome new features of DmC: Definitive Edition:
60 fps and 1080p resolution — It looks and feels super smooth to play.
Uprezzed Graphics — Including textures, characters, and cinematics.
Big Bundle of Content — The game includes DmC: Devil May Cry, plus all released DLC: Vergil’s Downfall campaign, 3 Dante skins, 3 Dante weapon skins, and the item finder.
New Skins — 2 new character skins. Devil May Cry 1 Dante and Classic Vergil.
Turbo Mode — Turbo Mode returns to the Devil May Cry series, with the game running 20% faster in this mode.
Hardcore Mode — Hardcore mode retains the experience of DmC, but with a throwback to the classic Devil May Cry games in terms of balance. In this mode, which can be toggled on all difficulty levels, the style system has been rebalanced to make ranking up much harder and ranks deteriorate much quicker. In addition, Devil Trigger doesn’t launch enemies into the air, parrying takes more skill, and all enemies hand out more damage.
Manual Target Lock — We’ve seen more requests for this than any other feature! The manual target lock works as closely to the classic Devil May Cry lock on as possible and has fully configurable controls.

Vergil Bloody Palace — Only second to Manual Target Lock in terms of the number of fan requests! This is a new Bloody Palace mode featuring 60 levels and Vergil as the playable character.
Must Style Mode — This is a hardcore modifier on an epic scale that can be played over any difficulty level. Players must be at an S rank or higher to deal any damage to enemies.
Gods Must Die Difficulty Mode — This is DmC Definitive Edition’s hardest difficulty mode. It takes DmC’s ridiculously hard Dante Must Die mode and adds a touch more punishment: All enemies spawn with Devil Trigger active and no items or health drops can be used.
Rebalanced and Retuned — We’ve studied fan feedback and made a whole host of tweaks and balance changes. The style system has been rebalanced, as have bosses. Exploits have been fixed in combat and some of Dante’s moves rebalanced, such as the Demon Evade. Gameplay tweaks have been made following hardcore player testing; frames have been removed from Kablooey shots, Parry/Evade windows adjusted, and collectibles, keys and doors redistributed.
Integration of Popular Community Mods — DmC Definitive Edition includes community mods such as an optional timer disable for Bloody Palace Mode, a triple dash for Angel Evade, and the ability to hit red and blue enemies with any weapon.
New Cutscene — an added cinematic scene that never made it into the original.
...woah :eek: hätten die Vollidioten mal vorher auf die Fans gehört. Das waren alles Kritikpunkte von mir die ich *hust* mehrfach erwähnt habe *hust* :ugly:
In der Form kann ich das Spiel dann wirklich jedem DMC Fan empfehlen, nur bleiben die schlechten Cutscenes:ugly:
Soweit so gut, dass es aber keine Styles in DmC schaffen war zu erwarten..
Also mit den Updates ein würdiges DMC was Gameplay angeht! Hoffe die Bosse kommen auch gut weg beim Update.

....seltsam das zu schreiben über DmC:ugly:


HNNNNG wenn er kein Skin ist und ein kompletter Chara mit move set wird:shock::shock:
DMC4 habe ich vor nem Jahr nochmal gespielt und hatte viel Spaß:)
Das krasse ist ja auch endlich Trophy Support:ugly: Also falls Vergil wirklich back ist werde ich mir DMC4 100% kaufen 8) Ansonsten habe ich ich immer noch das Ps3 Spiel.
Aber vielleicht gibt es noch die ein oder andere Überraschung bei 4.

Hier ganz gut aus Gaf:D
 
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#65
Und capcom sollte doch auch mit mh gut fahren.
Das sieht man doch immer ewig hohe verkaufszahlen.
Machen die sich mit allem anderen dennoch so kaputt?
Wenn man für RE6 ein Budget ausgibt, damit man erst mit 10Mio Einheiten anfängt wirklich Gewinn zu machen, wenn man jedes Jahr aufs Neue für den tatsächlichen Verkaufszahlen überrascht wird, sollte es nicht verwundern.
Ich hätte ja auch nie geglaubt dass ein SF Konsolen-Exklusiv wird, aber wie der Franchise-Chef meinte, für einen unabhängigen Multiplattform-Release fehlt die Kohle.

Klar macht man mit MH viel Kohle, aber wenn man die beim anderen Fenster für unerreichbare Ziele wieder zum großen Teil raus wirft...

@Greek God
Wenn man NUR auf die Fans hört, kann man gleich jährliche Fortsetzungen raus kloppen.
30fps waren außerdem sicherlich keine von ihnen festgelegt Grenze. Bei einem begrenzten Budget (aka wenig Engine-Anpassungen), der UE3 als Vorgabe (hat man mehr oder weniger deutlich rausgelesen) und dann auch noch Multiplattform.
Mir fallen spontan nicht viele Spiele ein die auf PS3 und 360 erscheinen, die mit der UE3 60fps schaffen. Mortal Kombat ist eine der wenigen Ausnahmen und da muss die Engine weniger leisten als in einem wirklichen 3D-Spiel wie DmC.
 

Greek God

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#66
@Greek God
Wenn man NUR auf die Fans hört, kann man gleich jährliche Fortsetzungen raus kloppen.
Schon klar, aber immer noch besser als bewährtes Gameplay (genau genommen das beste in der Serie) plötzlich zu kastrieren um die Casualzz zu gewinnen. Wir haben ja gesehen wozu das geführt hat..
Die Fans haben letzten Endes aus Mediocre DmC ein gutes DMC gezaubert!
In dem Sinne~notbad~


Das Projekt von Kobayashi muss immer noch ne neue IP sein.
 
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Kyrill

Held vom Erdbeerfeld
#67
Hab den Thread jetzt nicht durchgelesen aber eins ist für mich klar:

Solange da nicht MONSTER HUNTER auf der Packung steht = uninteressant

---------- Beitrag um 19:54 Uhr hinzugefügt ---------- Vorheriger Beitrag um 19:51 Uhr ----------

PS:

..oder Devil May Cry 5! :pfeif:
 

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#69
From Resident Evil producer Masachika Kawata:



Q: They say that the Resident Evil series is losing its horror touch. What are your thoughts on this?

A: Since there’s been more spinoff titles, I can see how it can be perceived in such a way. And of course I believe that we should produce titles that bring out the horror. I’m thinking about it and also preparing for it.


Q: Will there be any HD versions for Resident Evil 2, 3, and Outbreak?

A: The hurdle is high, but we’d like to respond to as much demand as possible. [Note: Resident Evil 2’s remake was recently approved.]


Q: And what about Resident Evil 7?

A: We’re currently not at a state to talk about it… but please stay tuned.

The following is from Capcom producer Hiroyuki Kobayashi.

Q: Are there plans for any spinoff titles or anime for Sengoku Basara?

A: I’d like to do those, but it’s undecided for now.

Q: What about plans for a new Devil May Cry or a new offline Dragon’s Dogma?

A: They’re also things I’d like to personally do, but there are no plans [for now].
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1121002
Wenn Itsuno nicht an DMC5 oder Dragons Dogma 2 arbeitet kommt wohl ne neue IP von ihm.
 

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#72
Onimusha discussions 'are happening at high levels' confirms Capcom producer Yoshinori Ono

It's been a little over 15 years since Capcom first released the hugely popular and incredibly influential samurai action-adventure Onimusha: Warlords.

The original game was a massive hit on the PS2 and became the console's first game to sell over a million copies.

Though eventually its sales surpassed two million units worldwide.

But despite a flurry of sequels in a five-year spell, the series has been pretty much AWOL following the 2006 release Onimusha: Dawn of Dreams.

A possible revival for the game has been mentioned once or twice in recent years, but Capcom have not shown any hunger to revisit Onimusha.

So when provided with an opportunity to interview Capcom legend Yoshinori Ono - a man who worked extensively on the Onimusha series - Daily Star Online asked if there was any headway on bringing the beloved game back into the fold at Capcom for a next-gen reboot.

"Capcom as a company know we have many brands, IP’s and series that are beloved by players around the world and we always have fans asking us, when is this or that game coming back," Explained Ono.

"I've spoken internally with people who made Onimusha with me originally and talked about maybe how interesting it would be to revisit that series.

"But fans should know that we’re not further down that road than the discussion phase.

"Right now, I’m so focussed on Street Fighter V that I’m not really in a position to start that same level of battle that I had getting Street Fighter IV made."

When Ono was working on Onimusha 4 and attempting to get Street Fighter IV off the ground he was told internally at Capcom not to bother because it was "a dead franchise."

He also confided in an interview with Eurogamer that execs told him "It [Street Fighter] doesn't make any money when Capcom have series that make money like Resident Evil and Onimusha."

Ironically ten years later, Street Fighter has thrived under Ono's stewardship, while Onimusha has all but vanished.

Yet despite being swamped with the newest incarnation of Street Fighter - which is released next week - Ono did provide a glimmer of hope for the possible return of the Onimusha series: "All I can do for now is reassure fans that conversations are happening at high levels.

"We [Capcom] realise the need for different series to maybe come back into the forefront and although there’s nothing to talk about right now, I’m sure in the future there will be news on variety of series that will keep the fans happy.

"[Fan's] favourites are going to come back."
http://www.dailystar.co.uk/tech/gaming/493185/Onimusha-Capcom-Yoshinori-Ono-Interview
 

Kyrill

Held vom Erdbeerfeld
#74
*räusper* *hust*

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=oNcjGAhRBcU[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=6_hTkj77LJg[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=v6L2NIgn6Pg[/ame]

Mir geht das einfach nicht in den Kopf, warum Capcom nicht wie SquareEnix den Emergency Knopf drückt und das volle MH Team ein PS4 Teil entwickeln lässt....

Es gibt einfach kein besseres 4-player Coop Game... ARGH!!

Ich würde da sofort VP zahlen + 13 Euro / Monat, wäre mir absolut egal!!
 
#75
Onimusha wäre ja ein Traum, wenn auch ich nur den dritten Teil bisher durchspielte und die anderen nur kenne (glaube, habe auch Demos gespielt).

Von mir aus könnte man auch erst eine HD Collection der vier Teile bringen, mit einer Resi 1 HD ähnlichen Grafik, um das Interesse der Spieler zu eruieren/herauszufinden.


Und Capcom schreckt wohl vor den Kosten eines Monster Hunter zurück, das eine Optik auf Niveau anderer PS4 besitzt.
Gab doch bisher nicht mal Teile der Reihe, die auf PS3 oder Wii U Niveau sind (afaik).
Auch ist die Serie eher auf den HHs beheimatet und feiert dort große Erfolge.
Ob da ein Wechsel zur PS4 ratsam wäre?

Wenn Capcom einen 4er Co-Op Titel für die PS4 will, sollte man mal deep down fertigstellen.
 
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PSN-Name: AngelVsMadman
#76
Okay auch wenn ich dafür einen deutlichen Raunzer kassiere:
Monster Hunter interessiert im WESTEN kaum Jemanden. Nehmen wir die paar Hanseln die im GAF unterwegs sind.
Die "bringt MH auf die Playsi"-Bewegung ist nicht größer als die "bringt Yakuza" in den Westen"-Bewegung. In letzterem Fall hat SEGA sogar gesagt dass ohne finanziellen Support bei der Lokalisierung das nicht drinn ist.

Genauso gibts MH im Westen NUR weil Nintendo sich den Spaß leistet. Sony hat das nie getan und wird das auch vermutlich nicht so schnell während man sich bei BigN über jeden quasi-Exklusivtitel freuen kann und man dadurch auch schon eher Geld in den Wind schießt.

So und jetzt noch die Plattform: die paar Fans wollen ein MH auf einer möglichst potenten HW, also entweder aktuell stärkste Konsole oder gleich PC.
Das interessiert in Japan wo das Teil 99% seiner Verkäufe verbuchen kann NIEMANDEN. Da wird MH am liebsten auf mobilen Geräten gespielt. Grafik 2t egal, Online nur via WLAN ad-hoc egal.
Hauptsache man kann beim Bahnfahren schnell ein paar Runden mit den nähesten Kumpels spielen.

Es ist also schon ein Zugeständnis wenn BigN den einen oder anderen Teil in den Westen bringt.
Selbst wenn dann die "großen" Ableger nur lieblose Up-Res Ports der Handheldversionen sind, ist selbst das ein Zugeständnis an die Fans.
 

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#77
JYB doing mo-cap with Reuben Langdon. Working on DMC5?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1195273


:pray:

Reuben said Itsuno told him they were discussing about a DMC sequel etc,that was probably said during their meeting last E3. Capcom probably "officialy"(Verendus putting DMC5 on His list back in june makes the discussion rumor even more likely) greenlit the Project after checking DMC4SE sales, indeed after that we got Itsuno's tweet and now this.

It is gonna be a Long wait, Development might have started just some months ago and ,if so, i wouldn't expect more than a short trailer/teaser.I'll take it.
 
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#78
Capcom's forecast for FY3/17 - Monster Hunter and 2 Major Titles




Bei dem 4 Mio Game kann es sich nur um Resident Evil 7 handeln.
2 Mio hört sich nach DMC5 an :D
 

Planet

50% water, 50% air, the glass is always full!
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#79
MajorTitle1 klingt wirklich nach Resident Evil 7, Ankündigung auf der E3, Release Weihnachten, eventuell etwas verschoben, mein Tipp.

Für Resident Evil 2 Remake ist es wohl noch etwas früh, außerdem weiß ich nicht, ob das ein "MajorTitle" mit 2 Millionen Verkäufen werden könnte. Also bin ich da auch nicht sicher.
 

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#80
Capcom possibly plans to return to old IPs moving forward
Q. What impact has organizational restructuring of development in the Consumer business had?
A. Compared to before the restructuring, we have made profitability improvements via
administration of the roadmap and increasing the ratio of internally developed titles. However, at
the same time we have increased our development workforce, thus we must pay greater
attention to management of development. We also possess a vast library of content in which
there remains multiple IP that have not yet been utilized to their full potential—these issues we
will handle moving forward. Moreover, we will endeavor for further profitability improvements
and unit sales growth by releasing all titles finished to a high level of quality.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1220061

Da gibt es so einiges was geil wäre für mich..
Mega Man
Onimusha
Breath of Fire
Strider
usw
 
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