Dark Souls 3

FlyingUberHuzo

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PSN-Name: nazcape
Spielt gerade: Nioh2 - MHW:Iceborne
Endlich alle Proofs erhalten! Dutzende tote Silver Knights später habe ich auch um die 5 Millionen Souls bekommen und bin jetzt Lv 169:ugly:
Haben die an der Droprate etwas geändert? Erinnere mich noch wo bei 45 Minuten Farmen vielleicht mal 2 Proofs erhalten habe, was mir absolut zu dumm war, genauso wie eine Stunden warten um einmal beschworen zu werden, wo der Host von binnen weniger Sekunden dann gestorben ist.
 

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
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PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
Ja mit dem Summoning kann man das vergessen insbesondere so spät wo viele nicht mehr zocken.
Wurde gestern 3 mal gerufen in 2 Stunden.
Weiß nicht wie die Droprate vorher war aber heute habe ich die letzten 10 in nicht mal 50min gemacht.
Gestern habe ich etwas länger gebraucht um 10 zu farmen.
Wichtig ist bei Rosaria seine Stats auf Luck zu verteilen und Symbol of Avarice Mimic Kopf zu tragen + Drop Item Ring.

Dann hilft natürlich ne schnelle Kill Strategie gegen die Knights. Das Katana aus dem 2ten Dlc mache ich 3x den Shockwave Skill und die sind tot geht echt schnell.
 
PSN-Name: snickerz
Spielt gerade: Bloodborne, Dark Souls 2
Den PvP-Modus haben sie IMHO mit diesem DLC komplett verdorben.

Ich habe irgendwann aufgehört zu zählen, wie oft Spieler einfach nur rumgetrollt haben, z.B. zu zweit mit dem Giant Door Shield. Ist zwar alles machbar aber die Mühe nicht wert. Spiele mittlerweile deswegen sogar offline, da ich eh alle Covenants gemaxed habe.
 

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
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PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
Kann ich Ringe ohne + Version immer noch in NG+ bekommen und Ringe+ in NG++ wenn einer versteht was ich meine ?
Hab jetzt alle NG+ Ringe aber evtl habe ich mit dem Char einige normale verpasst.
Bräuchte nur noch NG++ jetzt einleiten wenn ich die normalen hier auch einsammeln kann ansonsten muss ich ein anderen Char nehmen.
 
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Spielt gerade: verrückt
Müsste lügen wenn ich sage ich bin mir sicher, aber sollte gehen.
Wenn ich mich recht entsinne, sind die + Versionen an Stellen, an denen vorher nichts war, also zusätzlich, d.h. die Vorherigen sollten immernoch an den Stellen sein, wo sie auch im NG waren.
(und sollte irgendwas irgendwie doch fehlen melde dich einfach :D)
 
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PSN-Name: Pinki666
Spielt gerade: Schallplatten
Müsste lügen wenn ich sage ich bin mir sicher, aber sollte gehen.
Wenn ich mich recht entsinne, sind die + Versionen an Stellen, an denen vorher nichts war, also zusätzlich, d.h. die Vorherigen sollten immernoch an den Stellen sein, wo sie auch im NG waren.
(und sollte irgendwas irgendwie doch fehlen melde dich einfach :D)
Hab auch alle Ringe wenn du welche brauchst ......
 

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
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PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
Ja den Ring von Watchdogs of Farron brauche ich noch keine Lust den Covenant zu farmen.
[STRIKE]Obscuring Ring Rosaria Covenant[/STRIKE]
[STRIKE]Lloyd's Shield Ring[/STRIKE]
[STRIKE]Red Tearstone Ring[/STRIKE]
[STRIKE]Dragonscale Ring Backstabbing Damage Taken -30%[/STRIKE]
[STRIKE]Horsehoof Ring[/STRIKE]
[STRIKE]Hawk Ring[/STRIKE]
 
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Dark Souls 3 Patch 1.13 rolling out on April 12, Patch Notes released
http://www.playstationlifestyle.net...h-1-13-rolling-april-12-patch-notes-released/

The release date for the latest patch of From Software’s Dark Souls 3, Patch 1.13, has been announced for April 12 and the developer has released the update’s full patch notes.
The new update adds a new arena called Round Plaza to the Undead Match, fixes several bugs and issues, and applies a few balance changes to the game’s weapons and enemies.
Here are the list of changes coming to Dark Souls 3 when Patch 1.13 rolls out:
Addition of the arena “Round Plaza” to the Undead Match
Fixed a bug where players could invade hosts during a boss fight
Fixed a bug where disabled items could be used
Fixed a bug where “Spear of the Church” would be summoned outside the boss battle area
Fixed a bug where red phantoms could be summoned after the appearance of a “Darkmoon Blade” or “Blue Sentinel”
Fixed a bug where Resins and Spell Buffs could be applied to unbuffable weapons
Up to a total of two “Darkmoon Blades” or “Blue Sentinels” can now be summoned during online multiplayer
When a white phantom dies during an invasion, the host will now be unable to summon subsequent white phantoms for a certain period of time (this change does not apply to covenant based invasions)
Increased the level range at which “Darkmoon Blades” and “Blue Sentinels” can be matched (details available below)
Increased drop rate of “Seed of a Giant Tree”, reduced the number that can be carried and greatly reduced the duration of its effect
Fixed an issue where some weapon skill animations could be used with other weapons
It is now easier to be interrupted when using most weapon skills
Reduced the absorption bonus during the latter half of “Perseverance” weapon skill
Increased tracking on attack animations for “Pike” category weapons
Increased stamina damage dealt by “Fist” category weapons
Added a small window where damage taken is increased after initiating a parry with “Fist” and “Claw” category weapons
Reduced damage of “Gargoyle Flame Spear” and “Dragonslayer Spear”
Increased poise effect with “Lothric Knight Long Spear”
Added Faith scaling to “Sunlight Straight Sword” and “Yorshka’s Spear”, and reduced Strength and Dexterity scaling accordingly
Reduced critical damage of “Crow Quills”
All attacks from “Rose of Ariandel” can no longer be parried, but two-handed attacks now consume more stamina and no longer apply poise
Fixed a bug where the second L1(LB) combo attack when two-handing “Onikiri and Ubadachi” was not dealing thrust damage
Fixed a bug where bleed effect for “Pontiff Knight Great Scythe” wasn’t displaying in the menus
Fixed a bug where weapon skill “Quake” of “Quakestone Hammer” would deal more damage than intended to “Spear of the Church”
Reduced damage of “Dark”, “Fire” and “Raw” infusions for “Lothric Knight Greatsword”
Reduced damage of “Dark” and “Fire” infusions for “Murky Hand Scythe” and “Dragonslayer’s Axe”
Increased the charge rate for effects that trigger on continuous attacks (e.g. “Pontiff’s Right Eye”, “Old Wolf Curved Sword”, “Carthus Beacon”)
Re-adjusted damage and scaling for “Simple”, “Crystal”, “Fire”, “Chaos”, “Lightning”, “Dark”, “Deep”, “Blessed” weapon infusions that were changed in Regulation Version 1.32
Increased stamina consumption of the sorceries “Magic Shield” and “Great Magic Shield”
Increased FP consumption of the sorcery “Great Magic Shield”
Increased FP and stamina consumption, and reduced duration of the sorcery “Hidden Body”
Reduced stamina consuption and increased duration of the miracles “Great Magic Barrier” and “Vow of Silence”
Reduced FP consumption of the miracle “Great Magic Barrier”
Fixed a bug where the amount of healing received from the miracle “Lifehunt Scythe” would always be dependant on the Faith value of the weapon equipped in the right hand slot
Reduced the effectiveness of “Carthus Bloodring”
Reduced the absorption penalty when wearing “Prisoner’s Chain”
Fixed other various issues
While there are no longer large DLC releases planned for Dark Souls 3 after The Ringed City, it looks like the developer still plans to support the game with future updates and patches. As previously mentioned, Patch 1.13 will being rolling out for the PS4 on April 12.
 
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Spielt gerade: verrückt
The Fire Fades Edition Launch Trailer
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=0J4u1FD87FM[/ame]
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Habs die letzten Wochen mal wieder bissl mehr gezockt und auch paar Videos auf YT geschaut. Bin dabei u.A. auf dieses hier gestoßen und fand das sehr gelungen :D
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=M3epAUPGqTA[/ame]
 
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PSN-Name: Steiner84
Spielt gerade: auf Zeit
habe dem Spiel jetzt doch nochmal ne Chance gegeben und mir die Fire Fades Edition für PC geholt.

Empfehlungen für gute Strength Waffen im early game?

Mittelfristig will auf den Great Club und langfristig auf Yohrms Machete gehen. Aktuell laufe ich mit dem Claymore rum (in ermangelung anderer Waffen - bin erst am Anfang, eben kurz nach dem ersten Drachen).
Oder habt ihr bessere Empfehlungen für Strength progression?
 
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