Bayonetta

PSN-Name: Legend_of_Gilead
Spielt gerade: Nier Automata
@Legend
8 - 10 h Spielspass auf normal.
DMC ist im vergleich nach 5 h zuende.

Also DMC 4 empfand ich als viel Länger xD

8-10h reichen für so ein Spiel, vorallem wenn der Schwierigkeitsgrad mehr als nur Gegner mit mehr Schaden zu bieten hat, dann motiviert das Spiel sicher auch länger. Zudem sieht es einfach stylisch aus, Platinum Games halt

Danke für die Antwort ^^
 
PSN-Name: HeiligesHerz
das hilft doch:

Bangle of Time + the accessory that always regenerates two magic balls + kilgore exploit on the dragon head at the end of chapter two will do the trick.

^^^^ This. Go to to Chapter 2 with those two accesories, Shuraba on set A and Kilgore on the feet of Set B. once you get to Fortitudo, Do the Triangle x4-O combo and immediately after you press O switch to set B. Keep repeating till the fight ends. Once you get the hang of it you can get 10 million Halos easily in one go.
Deswegen habe ich ja auch momentan geschrieben, denn ich habe die benötigten Gegenstände noch nicht im Inventar.
 

crysmopompas

I am a bot ¯\_(ツ)_/¯
systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems
Spielt gerade: GT7 | 60fps FTW
Wie is der Unterschied zur 360 Version ??
Is es viel schlechter ?
Ja, leider.

Es wurden wohl viele Techniken verwendet, die ein Portierung auf die PS3 schwierig machten.

The crux of the matter is that the PlatinumGames team has created a game engine that targets all the things that the Xbox 360 architecture does well, to the point where it's almost as if the core development was on similar lines to a first-party exclusive. Indeed, Bayonetta is technically more ambitious than many of Microsoft's own titles this year.
So, if the conversion work is disappointing, how about the game itself as a whole? It's fair to say that the performance you see in the PS3 demo is pretty much akin to the game running on its very best terms: it can get a whole lot worse. Just enough of the magic of PlatinumGames' insane Xbox 360 original has made it across to make it an enjoyable experience, but it's still a bit like watching Star Wars on DVD and then moving across to VHS; once you've been spoiled with the superior version, you can never go back. It's also difficult to recommend the game in this state when PS3 owners have the likes of Ninja Gaiden Sigma 2 and Devil May Cry 4 as potential alternatives. They might not have the sheer conceptual ingenuity of Bayonetta, but they don't have the compromises either.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bayonetta-faceoff?page=1
 
PSN-Name: juice_2k7
Spielt gerade: warten auf Anarchy Reigns
Ich bin mittlerweile auch so heiß auf das Spiel, zock die Demo bestimmt 3-4 mal täglich. Schade nur das die Climax Edition anscheind nicht in DE erscheint :(
An die die es schon gezockt haben, wie sieht es mit Backtracking und Boss Recycling aus? Das hat mich damals bei DMC4 so angekotzt.
 
Zuletzt editiert:
PSN-Name: HeiligesHerz
Bin nun schon ziemlich weit, und bisher hat sich kein Boss wiederholt. Und so wie die nach den Kämpfen aussehen bezweifele ich auch das sich diese noch einmal zeigen werden. Backtracking ist auch negativ. Zwar ähneln sich einige Stages schon etwas, aber man wurde bisher nicht wieder an einen Punkt geschickt wo man schon einmal gewesen ist.
 
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