Crash Bandicoot 4: It’s About Time

crysmopompas

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Spielt gerade: GT&FM | 60fps FTW
#1
Crash-Bandicoot-4-Taiwan-Rating_06-18-20.jpg

Genre: Jump 'n' Run
Publisher: Activision
Entwickler: Toys for Bob
Framerate: 60fps - wenn die Trailer stimmen
Auflösung: ?
Anzahl der Spieler: 1
Plattformen: PS4, XB1
Release: 2.10.2020

https://www.crashbandicoot.com/crash4

Crash is relaxing and exploring his island in his time, 1998, when he finds a mysterious mask hidden away in a cave, Lani-Loli. The mask is one of the Quantum Masks and apparently knows Aku-Aku, Crash’s mask friend! With the Quantum Masks returning and a Quantum Rift appearing near our heroes, they decide to bravely head through to different times and dimensions to stop whoever is responsible.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time geleakt

Nach dem Erfolg der Remastersammlung mit Teil 1-3 wird nun wohl ein Teil "4" erscheinen.
Die "4" ist nur Marketing, denn nach Teil 3 erschienen zahlreiche weitere Titel. Diese wurden jedoch nicht von Naughty Dog entwickelt, genausowenig wie der neue Teil, den entwickelt "Toys for Bob".

Update:
Offizieller Grund: Spielt nach Teil 3.


https://www.gematsu.com/2020/06/crash-bandicoot-4-its-about-time-rated-for-ps4-xbox-one-in-taiwan
 
Zuletzt editiert:

Spawn

Well-known member
#5
Das Ende ist aber schon ein netter Seitenhieb~troll~

Schaut wie eine organische Fortsetzung zur Trilogie aus.
Aber wieder mit diesen "auf die Kamera zulaufen" Abschnitte und scheint wohl wieder kein Sonntagsspaziergang zu werden..
 

crysmopompas

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Spielt gerade: GT&FM | 60fps FTW
#6
Trailer und Gameplayvideo haben 60fps - hoffentlich auch das Konsolenspiel. Bei der Trilogie gab es da leider irreführende Videos.



Unreal Engine
For one thing, Crash 4 uses Unreal rather than Vicarious’ own Alchemy Engine, and it’s “built from the ground up for a new game,” Yan said.
One of the other ways in which Toys For Bob is modernizing Crash is with a second central game mode. There’s the familiar-sounding Retro mode, in which you start out with a limited number of lives and can earn more by collecting a 1-up or 100 Wumpa Fruit. However, when your lives run out, it’s game over and you’ll lose progress.

The new Modern mode presents a different, perhaps more forgiving challenge. Although you’ll have infinite lives, the game will count how many times Crash dies in each stage. There’ll be an incentive to conquer every level in as few lives as possible. If you reach the end before you hit a certain death tally, you’ll earn a clear gem. “That’s the balance through which we believe we can make the game more accessible and approachable without watering down that classic Crash precision platforming gameplay,” Yan said.
https://www.engadget.com/crash-bandicoot-4-its-about-time-preview-release-date-150045602.html


“We are still evaluating additional platforms for a future date”, an Activision representative tells us. “Stay tuned for more information.” Crash Bandicoot N. Sane Trilogy originally launched exclusively on PlayStation 4 in 2017, and came to other consoles and PC a year later. Spyro Reignited Trilogy (developed by Toys for Bob, the same studio behind Crash 4) similarly launched for consoles in 2018, and came to PC a year later.
https://www.pcgamesn.com/crash-bandicoot-4/pc-release-date
 
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#7
Puuuhh...sie haben sowohl das Design von Crash verändert, als auch den Grafik runtergeschraubt - aufgrund der 60fps? Das tolle Crash Fell ist net mehr zu sehen :( ..uns das Design erinnert an eine Mischung aus dem Rotz was nach Crash 3 kam und dem original.




 
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#8
Trailer vom PS und offiziellen Channel hat über 40 Millionen views innerhalb einer Woche und eine like ratio von 42.000 - 800 :oops: Die Marke zieht erstaunlich gut. Sony ärgert sich grad....

Am Ende des Trailers gibt es einen Seitenhieb an die Crash Games nach Teil 3 ~lol~ ...die Verpeiltheit von Crash haben sie zum Glück nach wie vor gut eingefangen.
 
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