Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 08.12.2017, 11:22   #16
KING_DJ
.

Benutzerbild von KING_DJ

PSN Name: KING_DJ
Danke vergeben: 58
Danke erhalten: 208
PS1 PS2 PS3 PS4 PSVR
Standard

Reset³

Hatte mich schon zu früh gefreut, neues Update-Update demnächst:
http://www.gran-turismo.com/us/gtspo...0_5753038.html
Zitat:
In the correctional update performed on December 6, we have found an issue whereold records before the update are still listed in the Friend Rankings of theCampaign Mode.

This issue has been found in the following game modes:

Campaign Mode
 ・DrivingSchool
 ・Mission Challenge
 ・Circuit Experience

Thisissue is planned to be fixed within a few days with another update.

Pleasenote it is possible to continue to play the Campaign Mode in the meanwhile, butthe records will be deleted at the time of the correctional update. (This willnot have any effect to the status of Gold/Silver/Bronze prizes alreadyacquired)

We apologize for the inconvenience.
Edit1: Da der letzte Patch als Emergency/Notfall-Update betitelt wurde und mir das mit dem TCS-Problem als einzige Änderung eher schleierhaft vorkommt, (ist mir online gar nicht aufgefallen), könnte hier wohl dieser Debug-Menü-Fehler gefixed worden sein, den du im allgemeinen Thread mal gepostet hast. Ein User hatte das ja versehentlich aktiviert gehabt und hatte plötzlich 400 Mio auf dem Konto.

Edit2: Auch finde ich es seltsam, wie zuvor gelöschte Bestenlisten-Einträge wieder auftauchen können, die doch eig. offiziell "deleted" wurden.

---------- Beitrag um 11:22 Uhr hinzugefügt ---------- Vorheriger Beitrag um 10:55 Uhr ----------

http://www.gran-turismo.com/us/gtspo...0_8109188.html
Zitat:
During the latest scheduled maintenance, we have adjusted the rating algorithm for Gran Turismo Sport.

The following change has been implemented:

・Driver Rating
 - The matchmaking algorithm has been adjusted as to better match players of similar skill levels together.

Thank you for playing Gran Turismo Sport!
Vlt. hat jetzt endlich mal FW/DR Vorrang, anstatt SW/SR.

Geändert von KING_DJ (08.12.2017 um 15:59 Uhr)
KING_DJ ist offline   Mit Zitat antworten
Der folgende Benutzer sagt Danke zu KING_DJ für diesen Beitrag:
crysmopompas (12.12.2017)