Battlefield V

Tommyfare

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PSN-Name: Tommyfare
Spielt gerade: Pandemie
Hm.. Blöd.
Ich schaffe es wohl nicht mehr alle tides of War stufen zu erreichen. 3 Stufen bis Donnerstag geht einfach nicht. Jedenfalls nicht wenn draußen die Sonne scheint und man auch noch arbeiten geht.
Das sind dann leider die ersten items die ich nicht bekommen werde.
Gab's die Tides of War Sachen im arsenal zu kaufen? Weiß das wer?
 

Tommyfare

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PSN-Name: Tommyfare
Spielt gerade: Pandemie
Neuer Patch, neuer Versuch.

Battlefield V - Update 4.2


DICE Replied // DICE OFFICIAL
Hi folks,

This update targets fixes for errant issues identified after the release of Junes mid-month update. This follows the release of a sequence of Hotfixes designed to address stability and performance issues, which continue to be a priority for the team for future updates.
In this update we’ve taken positive steps towards removing instances of the ‘Invisible Soldier’. We believe that the extreme instances of this issue have been stamped out, though we’ll be monitoring for any lingering issues. Further improvements have also been mode to performance, specifically when tanks are firing at infantry which would previously result in performance spikes.
Alongside that, we’ve also reviewed the performance of the P08 Carbine, and made some changes that should improve the effectiveness of the weapon, coupled with a fix that now allows for Specializations to be reset once players have obtained Weapon Rank 4. Additional fixes have been detailed below in full.
Our next major update (4.4) is currently scheduled to release at the end of August, and a first look at some of the new content and fixes for on going issues are also listed below. We’ll otherwise have a small update out early next week to enable Marita.

Adam Freeman
Battlefield Community Manager
Twitter: @PartWelsh
What’s New?
  • We have reduced the recoil, and increased the muzzle velocity for the P08 Carbine in a bid to improve its effectiveness
  • Kills in Firestorm are now awarded if the enemy player disconnects during the downed state
What’s Changed?
  • Fixes targeted at removing extreme instances of Invisible Soldiers
  • Specializations are now able to be reset on the P08 Carbine
  • The game will no longer stutter when killing enemies with tanks
  • Removed an unintended suppression effect that was applying to infantry soldiers when a tank fires it’s main cannon
  • The screen will no longer turn black when firing stationary cannons
  • The Arras sights on the Lewis gun now displays correctly when using extended mags
  • Rate Of Fire for the MKVI Revolver has also been reduced to 180RPM, from 200RPM
  • The correct crosshair now shows for the Mosquito FB MKVI on all load-outs
  • The Company will now display the correct amount of bombs for the JU-88
  • Players trying to spawn into airplanes should no longer get stuck on the deploy screen
What’s being worked on for Update 4.4?
  • Additional fixes are also targeted to improve performance and stability across all platforms
  • New Maps: Lofoten Islands and Provence
  • Increase in Max Rank to 500
  • Updates to Fortress Mode
  • New Weapons - In preparation for subsequent Tides of War Rewards (Panzerbüchse 39, Breda M1935, C96 Pistol Carbine)
  • Fixes for desynced top-gunner hitbox on certain Vehicles
  • Fixes for desynced soldier hitbox known to occur when reviving or vaulting

Our Updates may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible. For more information, please refer to EA’s Online Service Updates at https://www.ea.com/service-updates
 

Tommyfare

Well-known member
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PSN-Name: Tommyfare
Spielt gerade: Pandemie
Die neue Marita map ist ganz cool. Aber man sieht die Spieler durch das viele Laub schwer und es wird gesnipert und mit mg beharkt wo es nur geht.
So 100%ig fertig wirkt sie auch nicht. Aber neu ist erstmal immer gut.
 
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PSN-Name: Tommyfare
Spielt gerade: Pandemie
Weil es alles zu einfach gemacht hat.
Die Spieler wollten intensiveres Gunplay und nicht, dass man dahin schiesst wo ein rotes Dreieck leuchtet, sondern da wo man wirklich wen sieht.
Nach Eingewöhnung ist das auch recht gut. Obwohl man manchmal Gegner recht schwer entdecken kann, aber man gewöhnt sich halt dran.
 
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PSN-Name: Dojii
Man kann ja immer noch einen "Wegpunkt" setzen, wenn man irgendwo glaubt jemanden gesehen zu haben.

Aber eben direkte Markierungen von einzelnen Spielern gibt es (zum Glück) nicht mehr.
 
PSN-Name: herodes87
Weil die ganzen Camper rumgeheult haben das man sie killt.

Gespottet hat eh kaum jemand. Man wollte ein mehr Hardcore Battlefield. Die Verkaufszahlen und massiv sinkenden Spieler zahlen zeigen das die Mehrheit es eben nicht will. Soviele regen sich über die schlechte Sichtbarkeit auf.

Naja fast 9 Monate nach Release und mehr Bugs als je zuvor und fehlendem Content geht BFV seinen Ende entgegen.

Wenn das neue CoD erscheint (scheint das Beste seit 10 Jahren zu werden) kippen nochmal 50% der Spieler von BFV Weg.

Da helfen auch keine 3 Pazifik Maps nichts wo man durch den Dschungel noch mehr zum Campen einlädt.
 
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PSN-Name: Tommyfare
Spielt gerade: Pandemie
Ja.. So in etwa.
Das gameplay Ansich ist aber gelungen, da muss ich dir widersprechen. Und es hat auch sehr viele Fans.
Aber die update Politik ist einfach unter aller Sau. Man bräuchte ein echtes Update. 5 maps, neue Fahrzeuge, neue Waffen. Weniger Bugs! Firestorm abtrennen vom Spiel und free to play machen, dafür dann halt ne Masse an kosmetischen kaufbaren items.
Aber irgendwie kriegen die das nicht gebacken. Gefühlt arbeitet eine Hand voll an Menschen an dem Titel, nicht eine große Firma.
Wenn sogar in den patch notes schon bugs "angekündigt" werden und man nicht schafft eine map innerhalb eines Monats von einem bestimmten Bug zu befreien und zu veröffentlichen, läuft da was komplett falsch.

Inzwischen sind viele Spieler einfach nur genervt und gelangweilt und springen ab. Das merkt man auch daran wie voll die Server sind und wie viele gerade laufen.
Rental server kommen ja wohl im September. Vielleucht wird es dann etwad besser, da man endlich die spielmodi selbst festlegen kann und nicht auf ea's "limited time" Schwachsinn eingehen muss.
Gerade Modi wie rush müssen permanent verfügbar sein.
 
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