Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 10.04.2018, 02:10   #50
crysmopompas
Pixelzähler

Benutzerbild von crysmopompas

Spielt gerade: GT&FM | 60fps FTW
Danke vergeben: 2.647
Danke erhalten: 2.229
PS1 PS2 PS3 PS4 PSP VITA 360 XB1 PC AND
Standard

Update Notice (April 4)

Regarding the file volume of the April 4 Update

Balance of Performance (BoP) Update Notice

Audi Introduces Two New "Vision Gran Turismo" Cars, Including the First One to Drive on a Real-World Race Track

Update Details (1.17)
Zitat:
Update Details (1.17)

04/09/2018
An update for Gran Turismo Sport has been released. The following is a list of the main features introduced:

Main Features Implemented

1. New Cars
 - The following 2 cars have been added:
  ・Audi E-TRON Vision Gran Turismo (Gr. X)
  ・Audi Vision Gran Turismo (Gr. 1)

2. Controller
 - Fixed an issue wherein the "Force Feedback Max. Torque" would revert back to its default settings when exiting any game mode after having changed the "Force Feedback Sensitivity" value in [Driving Options].

3. "Transmission Mode" BGM Settings
 - Fixed an issue wherein the menu background music did not play when the [BGM Playlist] option in [Options] > [Sound Volume] was set to "Transmission Mode" (Race background music will not be played in "Transmission Mode".)

Other Improvements and Adjustments

- Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo Sport!
Bei mir hat das Update in paar Sachen zurückgesetzt. Die News vom letzten größeren Update wurden mir nochmal angezeigt, Händler mit Neuigkeiten angezeigt, die ich schon angeschaut hatte, ein Auto, das ich schon hatte, war als nicht in meinem Besitz markiert (hat das Spiel dann nach dem Auswählen gemerkt und korrekt markiert).

Beim Spielstart kommt einmalig ein Video zum Audi VGT. Vermutlich gestreamt, und wie die Ingame-Youtube-Videos nicht so ganz flüssig.

30fps is not "very smooth" it's a fucking slideshow. || Give me 60fps or give me death!

Geändert von crysmopompas (10.04.2018 um 02:15 Uhr)
crysmopompas ist offline   Mit Zitat antworten